29 August 2013

Sabun Marine Essence



assalamualaikum

akak memang perlu berhadapan dgn dapur n oven yg panas.. So muka akan terdedah kpd haba panas.. Masa memasak.. Mana ada pakai sun protector.. So jeragat pun mula naik.. Malu lah jumpa customer muka ada dot dot jeragat.. Biler keluar rmh ambik anak.. Hantar barang kpd customer terdedah pulak pd cahaya mataharii.. Dah lah putih melepak.. Usia remajes ni dah tak gebus.. Jeolus jugak tengok muker si nora danish.. Datang lah suhaily.. Kak pakai.. Mesti chantiks muker ko.. Akak pun pakai.. Sebulan pakai jiran pun tegur.. Muker awk lain lah pakai ape.. Haaaaah.. Menjual sabun marine lah pulaks aku nii.. Sambil jual lasagna n macaroni jual benda niiiii... Anak pun cakap tempat2 tertentu itu punn dah tak hitammm... Suker lah sgt hati kembang kuncup hidung yg tak mancung inisss... Klu tak caya cakap akak.. Cuber sendiri.. Akak ader lah jual klu mau.. Lai lai lai

Bar Sabun Marine Essence 

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!



sms/whataap - 0173556542

No comments: